MIBA s.r.o.
Zpět na volná místa

HR specialista/ka

Baví Vás oblast personalistiky, práce s lidmi, ale zároveň se nebojíte administrativy? Chcete využít své znalosti v oblasti pracovního práva, mzdové problematiky či rozvoje lidských zdrojů? Jste precizní, důsledná/ný a máte výborné organizační schopnosti? Tak čtěte dál.

Do našeho přátelského týmu v Modleticích hledáme vhodného kandidáta na pozici HR specialisty/ky, který se stane plnohodnotným členem personálního oddělení se vším, co k tomu patří. Bude pravou rukou HR ředitelky a zároveň částečnou administrativní posilou pro kolegy z oddělení realizací expozic (montáží).

Máte-li zkušenosti z oblasti interního HR, jste pozitivní a otevřená osobnost a je pro Vás důležité věci dotahovat do konce, pak máte velkou šanci zapadnout do našeho týmu.

Co Vám můžeme nabídnout:

- práci na zkrácený úvazek (cca 25-30 hod./týdně)
- flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí
- rozmanitou práci v již poměrně velké společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
- zajímavé finanční ohodnocení s možností dalšího rozvoje a růstu
- samozřejmostí je mobilní telefon a notebook i k osobnímu využití
- možnost spolupráce i na ŽL
- nástup možný ihned či dohodou.


A čemu přesně se budete věnovat:

- HR administrativě spojené s životním cyklem zaměstnance/spolupracovníka
- zajištění onboardingu a offboardingu spolupracovníků
- přípravě podkladů pro mzdy a úzké spolupráci s externí mzdovou účetní
- správě a evidenci spolupracovníků v našich interních systémech (SharePoint, CRM, Business Central)
- zajištění BOZP dokumentace a potřebných školení, správě lékařských prohlídek
- administrativní podpoře oddělení montáží (HR podpora montážníků, dokumentace pro výjezdy)
- součinnost při digitalizaci HR agendy
- spolupráce s IT v rámci vylepšování našich interních HR platforem
- spolupodílení se na organizaci firemních akcí, meetingů a školení
- spolupráce s HR oddělením v Brně a součinnost s ostatními manažery oddělení
- nábory nejsou součástí náplně práce na této pozici!


Jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:

- min. 2 roky praxe v oblasti personalistiky
- znalost pracovněprávní problematiky
- praktická zkušenost s přípravou podkladů pro mzdy, základní znalost mzdového účetnictví výhodou
- zkušenost s implementací či využíváním ERP systému pro oblast personalistiky výhodou
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office), znalost programu SHP či CRM výhodou
- odpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- pečlivost, důslednost a organizační schopnosti
- mít přátelskou povahu s pozitivním přístupem, být komunikativní a umět naslouchat

Místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy.

Bližší představu o nás získáte na našich webových stránkách www.kariera.mibaholding.cz, www.syma.cz, www.miba.cz.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře, případně volejte na tel. +420 777 357 165 (HR oddělení). Budeme se těšit!

Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Kafetérie
  • Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
  • Možnost občasné práce z domova
  • Firemní akce
  • Children-friendly office
  • Možnost studijního volna

    Máte zájem?

    Odesláním zprávy souhlasíte se Zásadami zpracování osobních údajů.
    Tento web je chráněn službou reCAPTCHA. Ochrana soukromí a Smluvní podmínky.

    Pro dotazy či upřesnění nás neváhejte kontaktovat, jakékoliv dotazy rádi zodpovíme.

    Odešlete formulář nebo pošlete svůj životopis v českém jazyce (ideálně s fotografií a ukázkami prací) společně s motivačním dopisem na e-mail:

    Modletice:
    jitka.nemeckova@miba.cz

    Moravany:
    lucie.machackova@symaproduction.cz