HR specialista/ka
Baví Vás oblast personalistiky, práce s lidmi, ale zároveň se nebojíte administrativy? Chcete využít své znalosti v oblasti pracovního práva, mzdové problematiky či rozvoje lidských zdrojů? Jste precizní, důsledná/ný a máte výborné organizační schopnosti? Tak čtěte dál.
Do našeho přátelského týmu v Modleticích hledáme vhodného kandidáta na pozici HR specialisty/ky, který se stane plnohodnotným členem personálního oddělení se vším, co k tomu patří. Bude pravou rukou HR ředitelky a zároveň částečnou administrativní posilou pro kolegy z oddělení realizací expozic (montáží).
Máte-li zkušenosti z oblasti interního HR, jste pozitivní a otevřená osobnost a je pro Vás důležité věci dotahovat do konce, pak máte velkou šanci zapadnout do našeho týmu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na zkrácený úvazek (cca 25-30 hod./týdně)
- flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí
- rozmanitou práci v již poměrně velké společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- vlastní zodpovědnost a prostor pro seberealizaci
- zajímavé finanční ohodnocení s možností dalšího rozvoje a růstu
- samozřejmostí je mobilní telefon a notebook i k osobnímu využití
- možnost spolupráce i na ŽL
- nástup možný ihned či dohodou.
A čemu přesně se budete věnovat:
- HR administrativě spojené s životním cyklem zaměstnance/spolupracovníka
- zajištění onboardingu a offboardingu spolupracovníků
- přípravě podkladů pro mzdy a úzké spolupráci s externí mzdovou účetní
- správě a evidenci spolupracovníků v našich interních systémech (SharePoint, CRM, Business Central)
- zajištění BOZP dokumentace a potřebných školení, správě lékařských prohlídek
- administrativní podpoře oddělení montáží (HR podpora montážníků, dokumentace pro výjezdy)
- součinnost při digitalizaci HR agendy
- spolupráce s IT v rámci vylepšování našich interních HR platforem
- spolupodílení se na organizaci firemních akcí, meetingů a školení
- spolupráce s HR oddělením v Brně a součinnost s ostatními manažery oddělení
- nábory nejsou součástí náplně práce na této pozici!
Jaké znalosti a dovednosti jsou pro tuto práci nezbytné:
- min. 2 roky praxe v oblasti personalistiky
- znalost pracovněprávní problematiky
- praktická zkušenost s přípravou podkladů pro mzdy, základní znalost mzdového účetnictví výhodou
- zkušenost s implementací či využíváním ERP systému pro oblast personalistiky výhodou
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office), znalost programu SHP či CRM výhodou
- odpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- pečlivost, důslednost a organizační schopnosti
- mít přátelskou povahu s pozitivním přístupem, být komunikativní a umět naslouchat
Místem výkonu práce jsou Modletice u Prahy.
Bližší představu o nás získáte na našich webových stránkách www.kariera.mibaholding.cz, www.syma.cz, www.miba.cz.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře, případně volejte na tel. +420 777 357 165 (HR oddělení). Budeme se těšit!
Benefity
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon
- Notebook
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Vzdělávací kurzy, školení
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce
- Children-friendly office
- Možnost studijního volna